2011 m. lapkričio 6 d., sekmadienis

Man jau fsio..

Aš negaliu patikėti, bet mane apsėdo šie vaizdo įrašai aš negaliu, neištvert kaip aš juos noriu pasižiūrėt.
Tad dar vienas.

       Jai nespėjot perskaityt aš dabar viską parašau.

Labutis,

Viską aš jums paaiškincsiu, kaip reikia pasidaryti nemokamą ss.
Reikės laišką nusiųst šiuo gmail adresu Stardoll.general.program.centre@gmail.com jame turi būt parašyta-

Username:
Pasword:

Spausti siųsti po kiek laiko, bus atrašyta. Čiau 

Nu vat mane vis užvaldo magnetinė trauka aš norių tai pabandyt tad visi jūs galėsit pamatyt ar tai tikra ar netikra kai aš rytoj šiuo adresu nuvarysiu pasdaryt ss.

8 komentarai:

  1. Melagė AGAIN ! Pavogė mano anketa vėl. Bandau atsigražint, bet jau pakeite email adresa. Bet dar vis bandau :" (

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nejuokink niekam tu nesamoniu nepadare jei blt padare tai sugebek sukurt nauja acc ir nufilmuot kaip darai ~.~

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nepisk mums proto ~.~

    AtsakytiPanaikinti
  4. tai jus kad isitikintumet pirma susikurkit bandomaji acc ir bandykit pamatysit - jei nemeluoja galesit ant savo acc daryt jei meluoja ieskokit kitu budu... bent jau as taip darau...

    AtsakytiPanaikinti
  5. Tikra nesamonė...
    Pritariu Elzbietukei

    AtsakytiPanaikinti