2011 m. lapkričio 5 d., šeštadienis

Įdomu?

    

 Sveiki, šiandien aš pamačiau, kad mano draugė moka padaryt ss nemokamą ir 900 stardollars.Jos paprašiau viską nufilmuot.Tai va galima rinktis vieną kartą ss ar 900 stardollars aš jimčiau 900 stardollars, bet aš o jūs?
tai tikrai tiesa, nes man ji pati parodė ant kitos anketos netikit  tai tikrai tiesa.

DĖMESIO TURINČIOS PANELĖS MAŽIAU NEGU 400sp. PAKEIČIA JŲ SLAPTUS IR NEBELEIDŽIA ĮNEIT I ANKETĄ...



10 komentarų:

  1. esi isitikinus, kad nenukniauks acc? ;/

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kazkodel manau, po tokiu laisku anketos nebeliks...

    AtsakytiPanaikinti
  3. as tai pabandysiu pirmadieni sulei nes mano pc tai ka as zinau....

    AtsakytiPanaikinti
  4. NEBANDYKIT!!! AŠ PABANDŽIAU IR MANO KITA ANKETA PAVOGĖ!!!

    AtsakytiPanaikinti
  5. ai as tai darysiu visvien nemano anketa ;D

    AtsakytiPanaikinti
  6. Pavogė mano tikrą anketa. !!! Nebegaliu, verksiu. Db reiks viską siekt per naują. Neee ! : (((((((((((((((((((

    AtsakytiPanaikinti
  7. :( ai as tai rytoj varysiu pabandyt ss bet jai bus taspats kaip ir jums atkersisiu ir visu sughrazincsiu

    AtsakytiPanaikinti
  8. as tai susirgazinau, nes nespejo emailo pakeist :D

    AtsakytiPanaikinti