2011 m. lapkričio 3 d., ketvirtadienis

Heyo : )*

Sveiki : )*

Esu naujoji šio blog'o rašytoja Viktorija per sd esu Gabi_118. Man 12 metų gyvenu Utenoja, lankiau muzikos mokyklą groju gitara, dar ir dabar groju ja ;] Labai mėgstu leisti laiką su draugais, šokti, dainuoti, kurti drabužius, fotografuoti ir leisti laika prie kompiuterio kartais  : DD Tai tiek trumpai apie mane...

Mano straipsniai :

1. Deriniai SS ir NON SS - Čia kursiu derinius, bus įdėtos kainos, kas norės galės užsisakyti ir aš padarysiu jiems BŪTENT jiems derinius : )
2. Prieš ir Po - Kursiu Prieš ir Po makiažo ir aprangos. Taip pat dar kursiu kambarių Prieš ir Po.  Jei norėsi rašyk man į stardoll Gabi_118 arba registruokis komentaruose : )
3. New and Popular deriniai - Čia bus naujienos apie New and Popular skiltys ir drabužių parduotuvėje ir daiktų : )

Kolkas tiek. Kai sugalvosiu tai būtinai surašysiu : )

Su Meile Viky :*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą